Wednesday, April 10, 2013

Senarai blog yang aku suka ngadap aka blog walking

Posted by zelynda at 1:34 PM
Aku memang suka baca blog especially yang banyak followers. Suka baca coretan diaorg...boleh dapat ilham baru dan secara tak langsung dapat tambah list blogger. Di samping blog-blog personal ni ada jugak blog shopping yang best-best. Ni aku listkan senarai blog yg aku suka baca

Personal blog
1. Redmummy
2. Proudduck
3. Fatin Suhana
4. Peliks
5. Cahaya Cinta Ku
6. Masam manis (masak-masak)

Shopping blog
1. Poplook
2. Kznabihah
3. Chantek Dress
4. Amy Hakim
5. EDZ
6. El Zahraa

News
1. Mynewshub
2. Mstar
3. Malaysian Digest
4. Kosmo

Gossip
1. Beautifulnara
2. Murai
3. Ohbulan
4. Gua
5. Roti Kaya



0 comments:

Post a Comment

 

Super mom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review