Monday, November 11, 2013

sarung tilam kekabu for new baby

Posted by zelynda at 2:42 PM
cuti sempena Maal Hijrah last week kami satu family pegi Nilai 3, kononnya nak carik set tilam kekabu baby. dalam banyak2 kedai kat situ, hanya 1 kedai je yang memang jual kekabu ni. pakcik tu jual satu set rm145 kot.without sarung la. bila aku cakap nak beli bantal sahaja, dia kata tak jual. nak beli kena ngan tilam sekali. hemmm...takpela pakcik...aku pegi tempat lain.

pastu kami singgah Dengkil sebab penah nampak ada kedai jual bantal kekabu ni. dapatla satu set rm80 siap tilam dan makcik tu bagi free satu lagi bantal. cuma sarung je tak jadik beli sbb ada gambar ba** kat kartun angry bird tu.

untuk sarung aku order online dengan Maymayshop. aku pilih design ni.
jangan kena harung dek semut sudah la...kan...itupun bila tanya kat owner dia kata x cukup aku order utk buat cover full set. maybe cukup2 untuk bantal sahaja. silap aku jugak tak tanye makcik tu kalau nak beli kain berapa meter. tapi maymayshop ni kira 'yard'. macam mana aku nak agak kan...takpela...sarung tilam banyak kat rumah tu sejak anak 1st lagi.

baru terima parcel ni tadi, tak sabar nak hantar jahit kat kedai makcik tu . kalau aku pandai jahit kan senang hidup. save bajet kan. 

0 comments:

Post a Comment

 

Super mom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review