Monday, September 30, 2013

Giraffe Rack for kid toys

Posted by zelynda at 12:34 PM
alhamdulillah...hari jumaat lepas dah selamat diterima parcel dari Wani. Pos kat opis en laki je sebab aku x larat nak angkut benda berat 9kg ni. gini la rupenye rak tu. bolehla susun segala bentuk mainan budak2 ni.

sebelum beli rak ni mainan budak2 letak dalam bilik stor. lepas aktiviti mengemas rumah ari tu, semuanya aku dah angkut masuk bilik diaorg. mana yang dah rosak humban je terus dalam tong sampah. yang elok letak dalam kotak je.

bila dah ada rak ni boleh la susun ikut kategori. baru senang diaorg nak carik dan main. skang ni pun diaorg dah pandai, nak main naik bilik kat atas. takde la bersepah kat ruang tamu tu.

0 comments:

Post a Comment

 

Super mom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review