Friday, October 18, 2013

Selang bunga

Posted by zelynda at 12:25 PM
Semalam 2nd time pegi Hospital Pusrawi. Ada appointment checkup dengan pakar Dr Asmah Yun. anak-anak sebelum ni aku checkup di KK dan bersalin pun dekat Putrajaya. laki ku kan orang gomen. belom ada experience lagi bersalin dekat private. tu yang kali ni aku decide nak guna GL sendiri dan bersalin di panel hospital. sebenarnya jauh dari rumah aku kat sepang tu nak ke pusrawi ni. tapi bak kata doctor semalam...jangan panik. so far yang 3 orang tu aku dapat hint dulu..takde la sakit dan dan tu nak keluar kan. insya Allah sempat la sampai hospital.

semalam aku memang cuti dan en laki pun amik cuti jugak. kami 5 beranak ke pusrawi. anak sulong aku MC sebab sakit mata. kitaorg sampai 2.30pm tapi dekat nak pukul 5 baru no aku dipanggil. fuhhh...kematu montot. excited la budak2 ni nak tengok adik diaorg. doc pulak tunjuk 4D image.

dapat la tengok muka baby yang tembam tu. dah 2.3kg/33 weeks. doc kata normal la tu. cuma aku kena jaga makan dan proceed BSP 2 minggu sekali. taknak baby besar nanti. ni sume gara2 result masa minum air gula dulu tinggi. huhuhu...tapi memang keturunan 2 pihak kami ni xde pun yang kene diabetis.

insya allah 4th baby ni adalah geng Yaya. amin..

0 comments:

Post a Comment

 

Super mom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review