Monday, October 28, 2013

susun atur meja aku kat opis

Posted by zelynda at 1:43 PM
ha...entry kali ni aku nak tunjuk meja aku kat opis tercinta. baru jumaat lepas aku merajin kan diri mengemas laci drawer yang bersepah. tapi gamba masa bersepah tu aku lupa nak snap pulak. segala macam dokumen/surat2 pun aku dah asing2kan. sebelum ni main campur aduk je. yang mana dah tak relevan aku dah campak masuk tong sampah.


untuk drawer aku beli partition ni kat Daiso. Kena kasik potong la sebab nak bagi muat letak dalam drawer tu.
dalam gambo ni macam x nampak je kan. yelah benda alah ni pun kecik je lebar pembaris je pun.
atas meja letak gambo family as sumber ilham
magazine yang x bawak balik dan buku yang tak abis2 lagi aku baca
pinggan mangkuk sudu garpu yg bila ada jamuan senang

0 comments:

Post a Comment

 

Super mom Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review